tisdag 20 augusti 2013

Underbart återseende...

Blir ett kort inlägg.

Känner mig mycket glad och nöjd med dagen. Var som sagt ordentligt nervös inför första skoldagen detta läsåret. Hur det skulle vara att träffa alla, hur jag skulle orka upp på morgonen, hur läraren skulle vara, hur kursen skulle vara. Efter dagens genomgång så kan jag ju säga att jag inte hade behövt vara nervös, inte för skolan i alla fall. På vägen in lyckades jag ramla i trappen mellan bussen och tåget, fast det var inte så farligt, mest pinsamt då alla i trappen tittade på mig. Väl framme och när jag skulle stoppa matlådan i kylen tappade jag den ner i backen, och locket gick upp och innehåll liksom hoppade ur och spred sig inte så vackert på mina fina byxor. Och det blev svårt att få bort och fläckar. Inga fler katastrofer än så inträffade. Klasskamraterna var underbart att träffa igen, läraren verkar duktig och tydlig och jag fick bra första intryck av honom, kursupplägget verkar bra och innehållet intressant. Angående hur det var att vakna så var det inga problem eftersom jag knappt sovit en blund, det konstiga var att det inte alls känts som trötthet, inte mer än vanligt. Kanske för att det var så kul alltihop.

Nu ska jag göra lite annat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar