fredag 9 augusti 2013

Förhandsvisningen av "The Heat"

Var på bio med några av mina fina vänner förra helgen. Det var förhandsvisning av filmen "The Heat" med bland annat Sandra Bullock bland rollerna. Förhandsvisningen fick jag av min telefonoperatör 3, och hämtade ut dem från Biograf Sergel i Stockholm på Hötorget. Själva filmen visades på Biograf Park.

Känner att jag vill skriva och rekommendera folk att se denna film som är en komedi om ett par kvinnliga poliser som av en händelse hamnar på samma fall, och inte riktigt kommer överens eller arbetar på samma sätt. Filmen bjöd på flera oväntade skratt, till och med så pass att jag fick torka tårar från ögonen i vissa lägen, inte för att det var sorgligt utan för att det var roligt. Och det hände massa saker under hela filmen, den var inte långsam alls. Dessutom fick de in en hel del djupare tankar och spänning också.

Anledningen till att jag nu vill berätta att den faktiskt var rolig var att jag gick dit med inte så höga förväntningar, och hade antagligen inte ens funderat på att titta på den om det inte vart för att jag fått biljetterna gratis. Detta för att alla deras trailers på filmen som har visats på TV:n har varit så sjukt dåliga och inte alls varit rättvisa mot själva filmen. Så har man sett trailern och inte tror att filmen kommer vara bra bara för därför så kan man ha tagit miste. Det var mest det jag ville få sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar