torsdag 6 juni 2013

Läsare har rasat in...

Hej på er, 

Jag är verkligen riktigt förvånad. Senaste veckan har det verkligen skett någonting med min blogg. Sidvyerna har fullkomligt exploderat. Eller hur man ska uttrycka det. Inte lika duktigt som när bloggen var ny men verkligen fler än jag är van vid. Dessutom fler gamla inlägg har blivit tittade på än normalt. Nya har blivit lästa titt som tätt, detta är jag inte ovan med, men att alla äldre inlägg fått såna uppsving är inte nåt som hänt förr direkt. Gissar att det är så att jag börjat uppdatera oftare igen och att det av nån anledning blir mer attraktivt att besöka bloggen då, men är inte säker. 

I alla fall, till alla läsare, det är jättekul att se att ni tittar in. Många kramar till er, och hoppas alla får en vacker dag. Det är himla fint väder just här och nu, och om ni också har det, så passa på att njuta av det, man vet inte hur länge det varar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar