måndag 9 juli 2012

Betygssamtal = MVG!

Tjohoo!


Jag har precis haft betygssamtal med min lärare i Programmering A, Fick jättebra respons på mina uppgifter. Full pott på tre av fyra, och den fjärde var nästan helt rätt (lite besviken blev dock min perfektionistiska sida för att det inte var 100% rätt på allt). Detta resulterade i betyget MVG, det högsta man kan få. Jag är jätteglad. Fick veta att mitt inlämnings-program var mycket överkurs och var mer avancerat än någon hittills skickat in på den här kursen.


Verkar bli en fin dag annars, lyckades försova mig idag dock. Hade tänkt åka till morfar och hälsa på men tar det i morgon istället. Så blir det inte så sent. Men ska ut i solen lite nu ändå, passa på medan det är sommar. Senare i veckan ska man åka till en kompis på grillkväll, känns himla kul.


minaBetyg programmeringA += MVG;
(Okej nu är jag lite nördig igen, och så tror jag mig vara lite lustig samtidigt. Alla som programmerat lite borde förstå skämtet.)


Alla som läser önskas härmed en bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar